Aconcagua Norský vlk

29.03.2014 18:56

Jmenuji se ACONCAGUA - NORSKÝ VLK , ale páníček mi dal jmémo JULLI. Narodila jsem se  01.12.2008 mamince jménem Lara. Jako malá jsem žila v bytě v Praze a teď v domečku na vsi.Nemám ráda malé prostory , proto mi vyhovuje , že tady mám velkou zahradu. Nikdy jsem nežila v kotci. A nějak mi "nevoní" ani cvičák :-).

A něco o  mě slovy mých lidských kamarádů :

Jsem ineligentní - můj páníček ale říká, že jsem vychytralá. Asi proto, že nedělám věci naučeně, ale svým vlastním rozumem a asi ho občas překvapím , když si poradím i s úkoly které jiní psi nevyřeší.

Jsem krásná , trochu se červenám, ale říkají to všichni kdo přijdou na návštěvu. Tak na tom asi něco bude :-)

Jsem lovec , prostě mám v sobě pořád trochu vlka. Kamarád mého páníčka říká, že si troufnu i na pštrosa, kterých je tady okolo domu opravdu hodně. To sice ano, ale když se na mě rozeběhne kůň , tak sice cvakám a cením zuby, ale i když mám trochu delší ocas, tak ten by jste hledali v tu dobu marně. Ten mám vzorně ukrytý mezi nohami. :-) Ale jak ucítím někde bažanta nebo zajíce, vypínám uši a žádné volání mého páníčka mě už nezastaví. A nedej bože , kdyby do mé zahrady zavítala kočka. Sice sem jako malá s kočkou vyrůstala,ale teď je to má nejlepší živá hračka.

Jsem trošičku tvrdohlavá, moje panička říká, že udělám jen to co sama chci. Přece nebudu dělat něco , co mě nebaví. 

Jsem přátelská a hravá. Lidé o mě spíš ale říkají, že jsem hodně vítací . No musím přece každého kdo nás navštíví pořádně přivítat  a obtisknout na něm svoje tlapky.     Ale jinak jsem k lidem opravdu přátelská. Teď mám ale štěňátka, tak si svoje teritorium trochu víc hlídám. 

No prostě jsem taková, jaká by fenka mého plemene měla být. Kdo by měl zájem o mé krásné děti, měl by s nimi mít trpělivost a věnovat jim dostatek svého času a své lásky.

 

Zpět